Sunday, April 11, 2010

Mish my Mom + Worried My mom = I LOVE MY MOM

miss dis both of them!!!

SALAM
Semalam release tension kt Genting...happy2 n seronok2 with my SASSY...
ok not bad la shopping2 skit...dh 2 happy2 skit,dh 2 arini aku dpt brita yg mak aku skt...
msk wad sbb kencing manis n darah tinggi mak aku nek... adoi aku dh risau n menggelabah x tentu pasal dah.. adess..dpt ja taw mak msk wad kelam kabut aku capai h/p kol mak!!! kol punya kol my along jawab my panggilan.. dia ckp mak ok,dalam kawalan doctor.. ok rite he said my mom ok..but ati aku masih lagi x tenang selagi aku x dengar mak aku ckp dengan aku.. Malam td baru aku dapat ckp dgn mak aku tanya2 n manja2 kejap tiba2 aku sadis n sebak... wuwuwuwuwu lama x balik sp,macam malam nih gak aku nk blk.. macam mlm nih gk aku nk extend sem n nk balik jmp mak aku.. aku betol2 dh ilang sabar dh 2 air mata aku mengalir sdikit demi sdikit... mak aku cakap jgn la risau mak ok...jangan la nangis... nanti baik la...lagipun final tggl 3week lg..study pntg k.. hmph aku nk blk nk tengok mak aku!!! aku x pentingkan smua 2... tp mak aku ckp thesis 2 bt dlu n bg siap presentation dlu k... wuwuwuw aku xtahan sampai tersedu2 aku menangis... dh la berapa lama aku x menangis cm nih... hmph aku x taw la cm na dgn ari esok n seterusnya... dapatkah aku melalui hari esok n seterusnya dengan keandaan mak aku sakit? adesss...de answer is....me sure more crying n crying n crying nampak ja aku macam nih tapi dalam ati aku ada TAMAN!!!!!!
dh 2 aku kol my younger sister...zzz tiba2 dia plak yg demam panas n muntah2.. hmph baru mak dh masok wad dh demam..yala maybe dia paling bongsu dh 2 kecik lg br darjah dua...mak msok wad sapa nk uruskn dia ke sekolah.. adoi buntunya aku,tapi nasib baik la ada my aunt tlong tgokkn dia.. aku x taw apa yg patot aku buat... patot x aku extend sem nih...x tahan dah nih adoi~~~~~
salam




dis my mom with my lil sis


p/s-msa aku taip blog nih leh plak kuaq lagu sudirman(ayah dan ibu) adoi lg sayu aku dgaq..mnangis lg skali aku...dush5

2 comments: